18 March, 2010

Bro Naza Penang Mai Rumah Noo...

Tarikh :18/03/2010 (Khamis)
Jam : Sesudah Asar

Semalam dapat mesej dr tuan punya bernombor 0125597346. Ada nama 'Naza Penang' kat akhir mesej..Ooooo...TTF Members rupanya. Emmm..Balik kampung rumah pak mertua kat Jengka 8 katanya. Aku pun kata nak mai rumah ke,no hal, pintu sentiasa terbuka untuk tetamu. X sangka2 ye ada jugak Member TTF yg sudi nak dtg rmh.Malam semalam Bro Naza berkunjung rumah 'Tok Penghulu TTF' dahulu. Dia janji nak dtg esok. Aku kata all right..
Jam 5.20pm sampai la Bro Naza ke rumah aku bersama isteri dan anak dgn Wira Special Edition berwarna hitam. Emmm...jemput masuk minum teh O sambil borak2 dr cerita peribadi sampai la cerita wajib yang kena sembang. Cerita2 terkukur la...maaf la Bro Naza sbb aku x pandai sgt nak cerita lebih-lebih sbb aku ni org baru sangat dlm arena ni. Banyak lg bab2 terkukur yg x khatam. Huhuhu..
Bro Naza mmg seorang yg peramah. Baguihhhh...Seronok berbual2 dgn dia ni..Aku dan isteri mohon maaf jika ada tutur kata dan layanan yg kurang memuaskan. Semoga persahabatan ini kekal sampai bila2. Jumpa lagi pada masa2 akan datang.

Refleksi: "Walau jauh mana kita berada, kadang2 ada perkara yg menyatukan kita dan dapat menjalinkan persahabatan walaupun kita dari latar belakang yg berbeza". Terharu...terharu...

3 comments:

  1. sama hensem, sama kacak, sama bergaya...dua-dua jejaka idaman malaya..ha ha ha...

    ReplyDelete
  2. sampai gk ek bro naza kt umah cikgu..
    ok r tu dpt gk nk kenal2 satu sma lain..

    ReplyDelete
  3. tahniah
    semoga semakin erat....
    xjak melaman sekali ka cg? hehe

    ReplyDelete